wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » JACHTY » ŁADOWARKI » Ładowarka VBCS Triple 60/40/430
Kategorie
Kontakt
  • NIP: 9472006405

  • E-mail:sklep@allcamp.pl
  • Telefon42 654 29 99
    601329836
  • Fax426542999
  • Godziny działania sklepuPN-PT 9.00-18.00 SOB 9.00-13.00
Ładowarka VBCS Triple  60/40/430

Ładowarka VBCS Triple 60/40/430

Dostępność: Na zamówienie

Numer katalogowy: 13245

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: Gwarancja firmowa producenta

Cena: 5 573,00 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Recenzje produktu (0)
Stworzenie ładowarki baterii VBCS Triple to zupełnie nowa kombinacja jednostek składająca się z zasilacza/ ładowarki sieciowej Pb, konwertera ładowania VCC i kontrolera słonecznego MPP, który zapewnia zasilanie w kampera. Baterie będą zawsze ładowane automatycznie, niezależnie od tego, czy podczas jazdy, czy na parkingu. Szczególnie duża pojemność ładowania zintegrowanego konwertera ładowania 30, 45 lub 60 A zapewnia ładowanie akumulatora przy pełnym prądzie ładowania, nawet na krótkich odcinkach, oraz że jest całkowicie naładowany w miejscu docelowym.

Praca w sieci , podczas postoju na zewnętrznym gnieździe zasilania sieciowego:

*Pełna pojemność ładowania w uniwersalnym szerokim zakresie napięcia zasilającego od 110 V AC - 230 V AC bez żadnego przełączania. Można korzystać z sieci dostępnych na całym świecie, nawet w przypadku dużych odchyleń w zasilaniu (niskie napięcie / przepięcie, sinusoida, częstotliwość).
*Wydajne ładowanie baterii pokładowej i zasilanie odbiorników 12 V przez sieć.
*Dodatkowe ładowanie 12 V / 4-5 A do ładowania podtrzymującego i doładowywania akumulatora rozruchowego pojazdu w przypadku dłuższych okresów przestojów.
*Ze względu na długotrwałe charakterystyczne linie ładowania, urządzenie może być podłączone w sposób ciągły do ​​sieci zasilającej (np. W okresach postoju lub przerwach zimowych).

Konwerter ładowania, operacja "B2B"(akumulator z akumulatorem), praca mobilna z alternatora i akumulatora rozruchowego :

*Wydajny konwerter ładowania (wzmacniacz) umożliwia pełne ładowanie baterii pokładowej podczas jazdy.
*Zwiększa / zmniejsza napięcie do poziomu, który jest wymagany do precyzyjnego ładowania akumulatora pokładowego z optymalną charakterystyczną linią ładowania.
*Straty na kablach i znaczne wahania napięcia w alternatorze, znane z pojazdów Euro 6, są całkowicie kompensowane.
*Jednocześnie odbiorniki zasilane 12 V są chronione przed przepięciami i wahaniami napięcia.

Działanie w trybie słonecznym, "MPP" (maksymalny pobór mocy):

*Sterowniki zgodnie z technologią MPP nieustannie i automatycznie obliczają maksymalną moc (MPP) modułów słonecznych kilka razy na sekundę. Ta nadwyżka prądu ładowania od 10% do 30% zapewnia krótkie czasy ładowania i najlepszą możliwą moc układu słonecznego.
*Dodatkowe ładowanie do ładowania podtrzymującego i doładowywania akumulatora rozrusznika pojazdu w przypadku dłuższych okresów postoju.
*Terminal "AES", do automatycznej zamiany zasilania "AES" (Automatyczny Selektor Energii, Electrolux / Dometic) z eksploatacji gazowej na 12 V w przypadku wystarczającej ilości energii słonecznej.

Działanie pulsatora, szkolenie w zakresie baterii pokładowej podczas przerw w ładowaniu, jeśli źródło ładowania nie istnieje:

*Trening baterii chroni nieużywaną (ołowianą) baterię podczas przerwy zimowej, sezonowej lub dłuższych okresów postoju przed przedwczesnym starzeniem i awarii spowodowanych siarkowaniem.

Dalsze cechy:

*Napięcie ładowania wolne od szczytów jest kontrolowane w taki sposób, że wykluczone jest przeładowanie akumulatorów.
*Całkowicie zautomatyzowana praca ciągła: ładowarkę można podłączyć do akumulatorów w sposób ciągły, co zapewnia pełne naładowanie. Jeśli brakuje źródła ładowania (awaria zasilania, zatrzymanie silnika, noc), baterie nie zostaną rozładowane.
*Równoległe i płynne działanie: W przypadku równoczesnego zużycia, kontynuowane jest ładowanie akumulatora lub ładowanie podtrzymujące. Obliczanie i kontrolowanie adaptacji czasów ładowania odbywa się automatycznie przez ładowarkę.
*Ładowanie bez konieczności nadzoru: wielokrotne zabezpieczenie przed przeciążeniem, przegrzaniem, przepięciem, zwarciem, niewłaściwym zachowaniem i rozładowaniem akumulatora przez elektroniczną stopniową redukcję aż do całkowitego rozładowania ładowarki i akumulatora.
*Funkcja Power Pack: umożliwia zasilanie odbiorników bez baterii (na przykład podczas wymiany baterii).
*Zintegrowany pokładowy filtr przeciwzakłóceniowy: Bezproblemowa równoległa praca dodatkowych źródeł ładowania (napędzanych wiatrem, napędzanych silnikiem i napędzanych benzyną) przy jednej baterii.
*Kompensacja kabla ładowania: Automatyczna kompensacja strat napięcia na kablach ładujących.
*Podłączenie do czujnika temperatury baterii (zawarte w standardowym zakresie dostawy): Baterie ołowiowe (kwas, żel, AGM): W przypadku niskich temperatur zewnętrznych pełne ładowanie słabego akumulatora poprawia się dzięki automatycznej adaptacji napięcia ładowania do temperatury akumulatora , aw przypadku letnich temperatur uniknie się niepotrzebnego zagazowywania akumulatorów. Baterie LiFePO4: Ochrona akumulatora w przypadku wysokich temperatur lub szczególnie w przypadku niskich temperatur <0 ° C. Bardzo zalecane, jeśli temperatura akumulatora może spaść poniżej 0 ° C podczas pracy.
*Ołów regeneracja baterii w przypadku postoju: automatycznie dwa razy w tygodniu, aby uniknąć szkodliwej akumulacji kwasu
*Wspomaganie ładowania całkowicie rozładowanych akumulatorów ołowiowych: Delikatne wstępne ładowanie akumulatora (ołowiowo-kwasowego, żelowego, AGM) do 8 V, a następnie potężne wspomaganie akumulatora w przypadku ewentualnie włączonych odbiorników.
*Podłączenie Plug and Play do kontroli ładowania LCD S

Dane techniczne

 

Mains Operation  
 Nominal Operating Voltage Range (AC) in [V] 110 - 230 / 45 - 65 Hz worldwide
 Operating Voltage Range (AC) in [V] 90 - 270 (Full Charging Capacity)
 Max. Power Consumption (AC) in [W] 700
 Charging Capacity Board-/Starter Battery max. [A] 40.0 / 5.0
 Mains Detection/Switching Output for Motor locking yes
 Power Limit Function yes
 12 V / 12 V B2B Charging Converter Operation  
 Charging Capacity Board-Battery max. [A] 60
 Automatic Activation D+ / Ignition yes
 Starter Battery/Alternator Voltage Range (Euro 6) in [V] / max. Current [A]  10.5 - 16.0 / 82
 Max. Current Limit II max. in [A] (adjustable) 65
 MPP Solar Charging Controller Operation  
 Capacity Solar Module (Pmax) in [Wp] 60 - 430
 Current Solar Module max.  [A] 26.0
 Voltage Solar Module (Voc) max. [V] 36
 Charging Current Board/Starter Battery max. [A] 31.5 / 5.0
 Terminal AES Refrigerator yes
 Starter-Battery  
 Nominal Voltage [V] / Capacity min. [Ah] recommendable 12  / > 100
 Bord-Battery, IU1oU2oU3  
 Nominal Voltage Lead-Acid / LiFePO4 [V] 12 / 12.0 - 13.3
 Battery Capacity, adjustable [Ah] 90 - 560
 Mounting Position of Unit any
 Temperature Range [°C] -20 to +45
 Protection Class/System of Protection IP 21
 Dimensions (WxDxH) in [mm] - Dimensions incl. mounting flanges, without connections 217 x 85 x 250
 Weight [g] 2.900

 

Funkcje
BR Automatyczna regeneracja akumulatoraa   DC Funkcja Power pack  (w przypadku wymiany baterii podtrzymanie zasilania urządzeń )
FB Podłączenie zdalnego sterownika   Kap Nastawialna pojemność baterii
PL Funkcja Power limit
(Redukcja maksymalnej mocy )
  SR Funkcja Silent run  (redukcja hałasu w nocy)
TK Kompensacja temperatury   TS Czujnik temperatury
VF Czujnik napięcia
(w przypadku bardzo długich kabli ładujących)
 
 
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl